COVID19 Garantii

COVID19 Garantii on valikuline lisateenus, mis võimaldab kliendil reisi edasi lükata, kui tema COVID-19 testi vastus on enne lendu positiivne.
COVID garantii maksumus on 19 eurot.

COVID19 Garantii tingimused:

  • Garantiid saab juurde osta tšarterlendudega pakettreisidele.
  • Garantiid ei saa juurde osta üksikute reisiteenuste broneerimisel (ainult lennupiletid, ainult majutus, transfeer ja muud reisiteenused) ja liinilennuga pakettreisidele.
  • COVID19 Garantii lisateenus tuleb lisada broneeringus kõikidele reisijatele.
  • Garantiid on võimalik kasutada juhul, kui reisija esitab Reisikorraldajale hiljemalt 24h enne lennu väljumist:
    • raviasutuse allkirjaga tõend, mis kinnitab reisijal positiivset testitulemust (PCR-test); või
    • perearsti tõend, mis ei luba COVID19 haigestumise tõttu reisida ostetud reisikuupäevadel.
  • Garantii kasutamiseks ei aktsepteerita kiirtestide tulemusi.
  • Garantii raames on üks kord võimalik tasuta muuta:
    • kogu broneeringu reisi kuupäeva samal hooajal samasse sihtkohta toimuvale pakettreisile; või
    • ühe reisija nime (reisi kestust, hotelli, toatüüpi ja teiste reisijate nimesid ei saa muuta).
  • Reisi kuupäeva muutmise korral arvestatakse paketi hind ümber muudatuse tegemise hetkel süsteemis oleva hinnaga. Reisilepingule hakkavad kehtima uued tingimused. Kuupäevade muutmine on võimalik ainult siis, kui soovitud kuupäevadeks on olemas vabad kohad lennukis ja/või hotellis.
  • Kui reisija ei saa koheselt reisi kuupäevasid muuta, võib Reisikorraldaja eelneval nõusolekul väljastada reisijale tasutud summa eest vautšeri, mida reisija saab kasutada samal hooajal toimuva reisi eest tasumiseks. Kui reisi maksumus on suurem kui vautšeri summa, peab reisija tasuma hinnavahe. Kui vautšeri summa on suurem kui uue reisi maksumus, siis reisikorraldaja hinnavahe ei tagasta.
  • Uus broneering kasutamata reisi eest tuleb teha hiljemalt 30 päeva jooksul alates reisi tühistamisest.